torsdag den 17. juli 2008

En helt almindelig dag?

Så var det dagen hvor jeg begav mig ud på lidt af en såkaldt vandretur i det dejlige København. Vejret var fantastisk som vi kender det fra den danske sommer når den er bedst, fulgene sang og alt var simpelthen bare super duper! Dagen startede med at jeg måtte finde frem til et sted som kunne gøre noget ved mit efterhånden helt umulige og uglede garn jeg render rundt med på toppen af hovedet. At finde en frisør i københavn er ikke noget som er svært, så jeg valgte simpelthen bare at gå op og ned af den kære Gammel Kongevej et par gange når vejret jo var så skønt, og til sidst fandt jeg så hvad det var jeg søgte.. Håret blev lige kort nok i forhold til hvad jeg forventede, men tænkte at det sikkert alligevel snart vokser ud igen, så hva faen'?
På min vej stødte jeg ind i et meget attraktivt og nymoderne galleri og da jeg er tilhænger af moderne kunst, hvilket jeg simpelthen blev nød til lige at besøge en gang, og se hvad det var for noget. Dog blev jeg mødt af et par advarselsskilte tæt på stedet, som fortalte at området var spærget af pga. dårligt kloaksystem.
Jeg droppede min ide om at se på nogle billeder, og gik istedet videre indtil at mit øje fangede synet af de måske mest unikke brudekjoler jeg længe har set. Hvad sørensen tænkte jeg, og skrev straks navnet ned. Dog har jeg ikke selv planer om at blive gift lige foreløbig, men måske min søster kan få glæde af stedet med kjolerne.

På vej hjem stødte jeg ind i en fyr på gaden som valgte at give mig en lille flyer med navnet Brady på forsiden. Mere tænkte jeg ikke lige over det, men da jeg så igen blev mødt af en anden gut som også gav mig en lap papir med et firmanavn på, denne gang med ordet: frisør københavn så vidste jeg at jeg hellere måtte tage benene på nakken og skynde mig videre, inde dette vanvid blev for vildt!

Ingen kommentarer: